بالیوود کده دانلود گیم پلی جدید بازی The Evil Within
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود گیم پلی جدید بازی The Evil Within
نوشته شده در جمعه 25 مهر 1393
بازدید : 784
نویسنده : Admin

با ۱۵ دقیقه اول گیم پلی The Evil Within همراه باشید

The-Evil-Within-5

همانطور که بسیاری از شما علاقه مندان به بازی های سبک ترسناک و بقا می دانید، بازی The Evil Within به تازگی برای کنسول های PS4 و PS3 و Xbox One و Xbox 360، همچنین برای پلتفرم PC منتشر شده است. حال امروز ۱۵ دقیقه ی اول از گیم پلی بازی، البته از بخش داستانی، برای دوست داران بازی در اینترنت قرار گرفته است. ما هم آن را برای شما عزیزان آماده ساخته ایم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

این ۱۵ دقیقه گیم پلی، به خوبی می تواند اتمسفر بازی را به شما بفهماند، به طوری که اگر تابحال برای خرید بازی شک داشته اید، در این ویدئو خواهید فهمید که باید آن را بخرید یا نه. این گیم پلی با  فریم ۳۰fps و کیفیت ۱۰۸۰p می باشد. البته در کنسول نسل هشتمی سونی یعنی PS4. شما را به تماشای این ویدئو دعوت می کنیم.

دانلود ویدئو گیم پلی با کیفیت HD

دانلود ویدئو گیم پلی با کیفیت SD

در بازی The Evil Within شما در نقش کاراگاه Sebastian Castellanos قرار خواهید گرفت، و در یک تیمارستان که مملو از موجودات شیطانی است، به دنبال دوست خود خواهید گشت. البته این کاراگاه با تجربه است و چندین بار با چنین موضوعاتی مواجه شده است. البته فرار از محلکه برای بار چندم و همچنین از این تیمارستان، تا حدی غیرقابل باور (برای بازیبازان) خواهد بود.


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: تریلر و گیم پلی بازیها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تریلر جدید بازی The Evil Within , دانلود تریلر بازی The Evil Within , دانلود تریلر جدید The Evil Within , تریلر جدید بازی The Evil Within , تریلر جدید The Evil Within , تریلر The Evil Within , مشخصات بازی The Evil Within , تاریخ انتشار بازی The Evil Within ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: